FLEMA Media Awards
je jediná soutěž v Česku a na Slovensku zaměřená na mediální kampaně a využití jednotlivých mediatypů. Díky tomu umožňuje srovnání úrovně mediálního plánování a inovativních komunikačních strategií v obou zemích.
FLEMA Media Awards
Komu je soutěž určena?
Všem, kdo se podílí na tvorbě, plánování a realizaci reklamních kampaní.
Agentury mohou ukázat svou schopnost vytvářet a realizovat komunikační strategie, které jdou mimo hranice běžných postupů a přinášejí prokazatelnou výhodu pro jejich klienty.
Média mohou demonstrovat schopnosti svého mediatypu nabídnout neotřelá řešení, která přinášejí inzerentům kvalitnější oslovení potenciálních zákazníků.
Zadavatelé v soutěži nenacházejí jen inspiraci pro svou práci, ale prostor k prezentaci svých kampaní. FLEMA je oceňuje za realizaci odvážných a inovativních řešení.


KATEGORIE DLE MEDIA TYPU
Nejlepší využití televize
Hledáme strategie a nápady, které dokážou využít silných stránek televize jako tradičního media typu inovativním a/nebo kreativním způsobem, a zároveň tím přinesly inzerované značce/produktu výhodu na trhu. Je klíčové prokázat, jak daný mediatyp pomohl doručit prezentované výsledky.
Nejlepší využití tisku
Kampaň realizovaná v tištěných médiích (noviny, časopisy, tištěné přílohy či firemní časopisy). Posuzuje se inovativní /kreativní využití tištěného média a jedinečnost oslovení cílové skupiny v rámci tohoto media typu.
Nejlepší využití rádia
Posuzuje se inovativní a kreativní oslovení či zapojení cílové skupiny prostřednictvím jakékoli audio platformy. Je klíčové prokázat, jak daný mediatyp pomohl doručit prezentované výsledky.
Nejlepší využití Out Of Home
Kampaň realizovaná na standardních venkovních nosičích i netradičních plochách, v kinech, využívající ambientní média či venkovní prostor v neobvyklém pojetí, a to i v rámci pořádání venkovní akce/eventu. Je klíčové prokázat, jak daný mediatyp pomohl doručit prezentované výsledky.
Nejlepší využití digitálních médií
Digitální média můžou zahrnovat práci s webovými stránkami, vyhledávače, bannerovou reklamu, mobilní aplikace, instant messaging, hry, augmentovanou a virtuální realitu, využití sociálních médií, blogů či použití zcela nové technologie v digitálním prostředí. Tato kategorie odměňuje strategie, které k úspěchu kampaně využily sílu digitálních médií, a to inovativním nebo kreativním způsobem.

PRŮŘEZOVÉ KATEGORIE
Nejlepší malá kampaň
Hledáme kampaně, které nabízejí silnou, srozumitelnou a inovativní/kreativní nosnou myšlenku, která je pak brilantně rozvedena v relevantní mediální strategii. Taková strategie odpovídá cíli kampaně, oslovuje žádanou cílovou skupinu, a je posléze precizně zrealizována.
V kategorii Nejlepší malá kampaň mohou soutěžit všechny kampaně, které obsahují MAXIMÁLNĚ dva media typy na národní úrovni nebo tři media typy na regionální úrovni (tj. maximálně ve dvou krajích). Použité media typy v přihlášce přesně vyjmenujte. Nedodržení podmínek může vést k vyřazení kampaně ze soutěže nebo neudělení ceny.
Nejlepší velká kampaň
Hledáme kampaně, které nabízejí silnou, srozumitelnou a inovativní/kreativní nosnou myšlenku, která je pak brilantně rozvedena v relevantní mediální strategii. Taková strategie odpovídá cíli kampaně, oslovuje žádanou cílovou skupinu, a je posléze precizně zrealizována.
V kategorii Nejlepší velká kampaň mohou soutěžit ty kampaně, které obsahují MINIMÁLNĚ tři media typy na národní úrovni nebo čtyři media typy na regionální úrovni (tj. alespoň ve dvou krajích). Použité media typy v přihlášce přesně vyjmenujte. Nedodržení podmínek může vést k vyřazení kampaně ze soutěže nebo neudělení ceny.

KATEGORIE MEDIA & INSIGHT
Nejlepší využití multi-screeningu
Budeme oceňovat kampaně, které byly navrženy tak, aby využily synergie plynoucí z použití více obrazovek na různých zařízeních. Kampaň musí prokázat kreativní a/nebo inovativní práci s médii, která vedla ke zvýšení dopadu kampaně, předání reklamního sdělení a poutavější prezentaci značky. Přihlášky v této kategorii by měly obsahovat kampaně, které zahrnují aktivitu na dvou nebo více obrazovkách /zařízeních (např. TV, mobilní telefon, počítač, digitální OOH, kinosál, obrazovky na místě prodeje…).
Nejlepší využití dat
Demonstrujte mediální strategii postavenou na využití dat, novým nebo netradičním způsobem, který vedl k efektivnímu oslovení spotřebitele či jedinečným poznatkům, které jste pak dále v kampani mohli využít. Soutěžit mohou všechny kampaně, které využily malá či velká data a aplikovali z nich získané poznatky.
Nejlepší využití real-time marketingu
Přihlášky ukázat, jak značka dokázala oslovit své zákazníky na základě informací v reálném čase a jakým způsobem s takovými informacemi pracovala. Rozsah přihlášených prací může zahrnovat marketingovou automatizaci, reakce na aktuální zprávy, trendy nebo události; on-time práce se zákazníky či využití živých událostí.
Nejlepší využití influencera
Hledáme strategie, které dokázaly nejlépe využít potenciál jedné či více vlivných osob (influencerů) netradičním či inovativním způsobem, a tak pozitivně ovlivnit vnímání cílové skupiny či výsledky značky/produktu. Za influencera je považována jakákoli osoba, která je schopna ovlivňovat vnímání či chování konzumentů ke značce. Kampaň může být na osobnosti postavena celá, nebo může být využit jen pro určitou její část či zapojen v reálném čase v závislosti na okolnostech.
Nejlepší využití engagementu
Hledáme kampaně, které mohou prokázat úspěšné zapojení spotřebitelů inovativním a/nebo kreativním způsobem, a demonstrovat, jak takové zapojení vedlo k podpoře značky/produktu a naplnění cílů kampaně. Kampaň může být realizována v jakémkoli médiu či prostřednictvím jakéhokoli komunikačního kanálu.
Nejlepší lokální exekuce globální kampaně
Bude hodnocen kreativní a/nebo inovativní mediální přístup při realizaci globální kampaně v lokálních podmínkách a jeho dopad na místního zákazníka. Hledáme globální kampaně nebo značky, která vhodně přizpůsobily komunikaci lokálním poměrům tak, že reagovaly na místní situaci nebo její specifika.

SPECIÁLNÍ KATEGORIE
Nejodvážnější počin
V prostředí, které stále více nutí sázet na jistotu, oceňujeme autory, kteří byli odvážní a zvolili inovativní přístup nebo neprozkoumané řešení i za cenu rizika neúspěchu.
UDÁLOST |
TERMÍN |
---|---|
Vyhlášení soutěže |
10.2. 2021 |
Včasná uzávěrka přihlášek březen Včasná uzávěrka přihlášek duben Včasná uzávěrka přihlášek květen Uzávěrka přihlášek řádná |
15.3. 2021 30.4. 2021 31.5. 2021 18.7. 2021 |
I. kolo hodnocení |
29.7. - 6.9. 2021 |
Shortlist |
14.9. 2021 |
Vyhlášení výsledků |
21.10. 2021 |
Do 16. ročníku soutěže je možné přihlásit práce, které byly on-air v období od 1.1. do 30.6. 2021.
Poplatek za jednu kompletně podanou přihlášku
Poplatek za jednu kompletně podanou přihlášku
Poplatek za jednu kompletně podanou přihlášku
Poplatek za jednu přihlášku v řádném termínu
V BALÍČKU ZÍSKÁTE:
- až 5 přihlášek do soutěže FLEMA (v celkové hodnotě 59 950 Kč + DPH)
- slevu 30% na další přihlášky do soutěže
- 4 vstupenky na Galavečer FLEMA Media Awards spojený s vyhlášením vítězů, který se koná 21.10. v Praze (v celkové hodnotě 7 600 Kč + DPH)
Celková hodnota balíčku je 67 100 Kč + DPH
V BALÍČKU ZÍSKÁTE:
- až 8 přihlášek do soutěže FLEMA (v celkové hodnotě 95 200 Kč + DPH)
- slevu 30% na další přihlášky do soutěže
- 8 vstupenek na Galavečer FLEMA Media Awards spojený s vyhlášením vítězů, který se koná 21.10. v Praze (v celkové hodnotě 9 900 Kč + DPH)
Celková hodnota balíčku je 105 100 Kč + DPH

Unikátní a originální projekt velkoplošných reklamních ploch. Je nepřehlédnutelný a rozhodně ho neminete bez povšimnutí. Hypercube je přenosný, může být umístěn téměř kdekoli, ale vždy přesně tam, kde je potřeba.

Jsme výzkumná agentura s širokým portfoliem produktů a služeb v oblasti marketingových a mediálních výzkumů, analýz a zpracování dat. Nabízíme komplexní výzkumný servis se zázemím mezinárodní výzkumné společnosti Nielsen.

Co hrát, kde hrát, jak hrát. Licence nejprodávanějšího sportovního časopisu na světě již 15 let v České republice a na Slovensku.
Mediální partner

Mediaguru
je zpravodajským webem o médiích, reklamě a marketingu. Je určen lidem pracujícím v médiích na všech úrovních řízení, marketingovým manažerům, reklamním, mediálním a PR agenturám, ale i široké veřejnosti, zajímající se o média a reklamu.
Pořádá
