FLEMA Media Awards

je jediná soutěž v Česku a na Slovensku zaměřená na mediální kampaně a využití jednotlivých mediatypů. Díky tomu umožňuje srovnání úrovně mediálního plánování a inovativních komunikačních strategií v obou zemích.

Flema oceňuje

nejlepší mediální kampaně a kreativní využití médií v Česku a na Slovensku. Je to první soutěž, která zároveň oceňuje autora i zadavatele.

Flema inspiruje

odborníky z agentur, médií i zadavatelů ke kreativním, inovativním a netradičním řešením komunikačních strategií jejich značek.

Flema přitahuje

ty, kteří se nezajímají jen o výše slev a bonusů, ale uvědomují si, že kvalita mediálních řešení nabývá čím dál většího významu pro úspěšnost komunikace značek.

FLEMA Media Awards

Komu je soutěž určena?

Všem, kdo se podílí na tvorbě, plánování a realizaci reklamních kampaní.

Agentury mohou ukázat svou schopnost vytvářet a realizovat komunikační strategie, které jdou mimo hranice běžných postupů a přinášejí prokazatelnou výhodu pro jejich klienty.

Média mohou demonstrovat schopnosti svého mediatypu nabídnout neotřelá řešení, která přinášejí inzerentům kvalitnější oslovení potenciálních zákazníků.

Zadavatelé v soutěži nenacházejí jen inspiraci pro svou práci, ale i prostor k prezentaci svých kampaní. FLEMA je oceňuje za realizaci odvážných a inovativních řešení.

Galavečer_FLEMA

SOUTĚŽNÍ KATEGORIE

KATEGORIE DLE MEDIATYPU

Nejlepší využití televize

Strategie a nápady, které dokázaly využít silných stránek televize jako tradičního mediatypu inovativním způsobem, a zároveň tím přinesly inzerované značce/produktu výhodu na trhu. Je klíčové prokázat, jak tento mediatyp pomohl doručit prezentované výsledky.

Nejlepší využití tisku

Kampaň realizovaná v tištěných médiích (noviny, časopisy, tištěné přílohy či firemní časopisy apod.). Posuzuje se inovativní využití tištěného média a jedinečnost oslovení cílové skupiny v rámci tohoto mediatypu.

Nejlepší využití rádia

Inovativní oslovení či zapojení cílové skupiny prostřednictvím jakékoli audio platformy. Je klíčové prokázat, jak tento mediatyp pomohl doručit prezentované výsledky.

Nejlepší využití Out Of Home

Kampaň realizovaná na standardních venkovních nosičích i netradičních plochách, v kinech, využívající ambientní média či venkovní prostor v neobvyklém pojetí, a to i v rámci pořádání venkovní akce. Je klíčové prokázat, jak tento mediatyp pomohl doručit prezentované výsledky

Nejlepší využití digitálních médií

Kampaně můžou zahrnovat práci s webovými stránkami, vyhledávače, bannerovou reklamu, mobilní aplikace, instant messaging, hry, augmentovanou a virtuální realitu, využití sociálních médií, blogů či použití zcela nové technologie v digitálním prostředí. Strategie, které k úspěchu kampaně využily sílu digitálních médií inovativním způsobem.

KATEGORIE MEDIA & INSIGHT

Nejlepší využití dat

Mediální strategie postavená na využití malých či velkých dat nebo marketingové automatizace, která vedla k efektivnímu oslovení zákazníka či jedinečným poznatkům, které byly dále v kampani využity. 

Nejlepší využití real-time marketingu

Jak značka dokázala oslovit své zákazníky na základě informací v reálném čase a jakým způsobem s takovými informacemi pracovala. Přihlášené práce můžou zahrnovat například reakce na aktuální zprávy, trendy nebo využití živých události.

Nejlepší využití influencera

Strategie, které dokázaly nejlépe využít potenciál jedné či více vlivných osobností (influencerů) inovativním způsobem, a tak pozitivně ovlivnit vnímání cílové skupiny či výsledky značky/produktu. Za influencera je považována jakákoli osoba, která je schopna ovlivňovat vnímání či chování konzumentů ke značce. Kampaň může být na osobnosti postavena celá, nebo může být influencer využit jen pro určitou její část či zapojen v reálném čase v závislosti na okolnostech.

Nejlepší zapojení zákazníka

Kampaně, které mohou prokázat úspěšné zapojení zákazníků, demonstrovat, jak takové zapojení vedlo k podpoře značky/produktu a naplnění cílů kampaně. Kampaň může být realizována v jakémkoli médiu či prostřednictvím jakéhokoli komunikačního kanálu.

PRŮŘEZOVÉ KATEGORIE

Nejlepší komerční kampaň

Komerční kampaně, které nabízejí silnou srozumitelnou a inovativní nosnou myšlenku, která je pak brilantně rozvedena v relevantní mediální strategii. Taková strategie naplňuje cíle kampaně, oslovuje žádanou cílovou skupinu a přináší očekávané výsledky.

Nejlepší nekomerční kampaň

Nekomerční kampaně, které nabízejí silnou srozumitelnou a inovativní nosnou myšlenku, která je pak brilantně rozvedena v relevantní mediální strategii. Taková strategie naplňuje cíle kampaně, oslovuje žádanou cílovou skupinu a přináší očekávané výsledky.

SPECIÁLNÍ KATEGORIE

Nejodvážnější počin

V prostředí, které stále více nutí sázet na jistotu, oceňujeme autory, kteří byli odvážní a zvolili inovativní přístup nebo neprozkoumané řešení i za cenu rizika neúspěchu.

TERMÍNY

UDÁLOST

TERMÍN 

Vyhlášení soutěže

23.2. 2022

Včasná uzávěrka přihlášek březen


Včasná uzávěrka přihlášek duben


Včasná uzávěrka přihlášek květen


Uzávěrka přihlášek prodloužená

31.3. 2022


30.4. 2022


31.5. 2022 


21.7. 2022  

I. kolo hodnocení

28.7. - 5.9. 2022

Shortlist

14.9. 2022

Vyhlášení výsledků

20.10. 2022


 

CHCI SOUTĚŽIT

 

Do 17. ročníku soutěže je možné přihlásit práce, které byly on-air v období od 1.1. 2021 do 30.6. 2022, přes soutěžní aplikaci awards.flema.cz.

CENY PŘIHLÁŠEK

VČASNÁ PŘIHLÁŠKA do 31.3. 2022
7 900 Kč + DPH

Poplatek za jednu včasně kompletně podanou přihlášku

VČASNÁ PŘIHLÁŠKA do 30.4. 2022
8 900 Kč + DPH

Poplatek za jednu včasně kompletně podanou přihlášku

VČASNÁ PŘIHLÁŠKA do 31.5. 2022
9 900 Kč + DPH

Poplatek za jednu včasně kompletně podanou přihlášku

ŘÁDNÁ PŘIHLÁŠKA do 17.7. 2022
16 900 Kč + DPH

Poplatek za jednu kompletní přihlášku v řádném termínu

FLEMA BALÍČEK 5
59 000 Kč + DPH

V BALÍČKU ZÍSKÁTE:

  • 5 přihlášek do soutěže FLEMA
  • slevu 30% na další přihlášky do soutěže
  • 5 vstupenek na Galavečer FLEMA Media Awards spojený s vyhlášením vítězů, který se koná 20.10. v Praze

Celková hodnota balíčku je 94 000 Kč + DPH

FLEMA BALÍČEK 8
79 000 Kč + DPH

V BALÍČKU ZÍSKÁTE:

  • 8 přihlášek do soutěže FLEMA 
  • slevu 30% na další přihlášky do soutěže
  • 8 vstupenek na Galavečer FLEMA Media Awards spojený s vyhlášením vítězů, který se koná 20.10. v Praze 

Celková hodnota balíčku je 145 100 Kč + DPH

PARTNEŘI

GolfDigest C&S

Co hrát, kde hrát, jak hrát. Licence nejprodávanějšího sportovního časopisu na světě již 15 let v České republice a na Slovensku.

NIELSEN ADMOSPHERE

Jsme výzkumná agentura s širokým portfoliem produktů a služeb v oblasti marketingových a mediálních výzkumů, analýz a zpracování dat. Nabízíme komplexní výzkumný servis se zázemím mezinárodní výzkumné společnosti Nielsen.

Mediální partner

Mediální partner
MediaGuru

Mediaguru
je zpravodajským webem o médiích, reklamě a marketingu. Je určen lidem pracujícím v médiích na všech úrovních řízení, marketingovým manažerům, reklamním, mediálním a PR agenturám, ale i široké veřejnosti, zajímající se o média a reklamu.

Pořádá

Flemedia
 
Pauza
Používáním tohoto webu souhlasíte s využíváním cookies na těchto stránkách. Více informací ZDE. Rozumím