FLEMA Media Awards

je jediná soutěž v Česku a na Slovensku zaměřená na mediální kampaně a využití jednotlivých mediatypů. Díky tomu umožňuje srovnání úrovně mediálního plánování a inovativních komunikačních strategií v obou zemích.

Flema oceňuje

nejlepší mediální kampaně a kreativní využití médií v Česku a na Slovensku. Je to první soutěž, která zároveň oceňuje přihlašovatel i zadavatele.

Flema inspiruje

odborníky z agentur, médií i stran zadavatelů ke kreativním, inovativním a netradičním řešením komunikačních strategií jejich značek.

Flema přitahuje

ty, kteří se nezajímají jen o výše slev a bonusů, ale uvědomují si, že kvalita mediálních řešení nabývá čím dál většího významu pro úspěšnost komunikace značek.

FLEMA Media Awards

Komu je soutěž určena?

Všem, kdo se podílí na tvorbě, plánování a realizaci reklamních kampaní.

Agentury mohou ukázat svou schopnost vytvářet a realizovat komunikační strategie, které jdou mimo hranice běžných postupů a přinášejí prokazatelnou výhodu pro jejich klienty.

Média mohou demonstrovat schopnosti svého mediatypu nabídnout neotřelá řešení, která přinášejí inzerentům kvalitnější oslovení potenciálních zákazníků.

Zadavatelé v soutěži nenacházejí jen inspiraci pro svou práci, ale prostor k prezentaci svých kampaní. FLEMA je oceňuje za realizaci odvážných a inovativních řešení.

Galavečer_FLEMA_2017

SOUTĚŽNÍ KATEGORIE

KATEGORIE DLE MEDIA TYPU

Nejlepší využití televize

Hledáme strategie a nápady, které dokážou využít silných stránek televize jako tradičního media typu inovativním a/nebo kreativním způsobem, a zároveň tím přinesly inzerované značce/produktu výhodu na trhu. Je klíčové prokázat, jak daný mediatyp pomohl doručit prezentované výsledky.

Nejlepší využití tisku

Kampaň realizovaná v tištěných médiích (noviny, časopisy, tištěné přílohy či firemní časopisy). Posuzuje se inovativní /kreativní využití tištěného média a jedinečnost oslovení cílové skupiny v rámci tohoto media typu.

Nejlepší využití rádia

Posuzuje se inovativní a kreativní oslovení či zapojení cílové skupiny prostřednictvím jakékoli audio platformy. Je klíčové prokázat, jak daný mediatyp pomohl doručit prezentované výsledky.

Nejlepší využití Out Of Home

Kampaň realizovaná na standardních venkovních nosičích i netradičních plochách, v kinech, využívající ambientní média či venkovní prostor v neobvyklém pojetí, a to i v rámci pořádání venkovní akce/eventu. Je klíčové prokázat, jak daný mediatyp pomohl doručit prezentované výsledky.

Nejlepší využití digitálních médií

Digitální média můžou zahrnovat práci s webovými stránkami, vyhledávače, bannerovou reklamu, mobilní aplikace, instant messaging, hry, augmentovanou a virtuální realitu, využití sociálních médií, blogů či použití zcela nové technologie v digitálním prostředí. Tato kategorie odměňuje strategie, které k úspěchu kampaně využily sílu digitálních médií, a to inovativním nebo kreativním způsobem.

PRŮŘEZOVÉ KATEGORIE

Nejlepší malá kampaň

V kategorii Nejlepší malá kampaň mohou soutěžit všechny kampaně, které obsahují MAXIMÁLNĚ dva media typy na národní úrovni nebo tři media typy pouze na regionální úrovni. Hledáme kampaně, které nabízejí silnou, srozumitelnou a inovativní/kreativní nosnou myšlenku, která je pak brilantně rozvedena v relevantní mediální strategii. Taková strategie odpovídá cíli kampaně, oslovuje žádanou cílovou skupinu, a je posléze precizně zrealizována. 
 

Nejlepší velká kampaň

Do kategorie Nejlepší velká kampaň patří ty kampaně, které obsahují MINIMÁLNĚ tři media typy na národní úrovni nebo čtyři media typy pouze na regionální úrovni. Hledáme kampaně, které nabízejí silnou, srozumitelnou a inovativní/kreativní nosnou myšlenku, která je pak brilantně rozvedena v relevantní mediální strategii. Taková strategie odpovídá cíli kampaně, oslovuje žádanou cílovou skupinu, a je posléze precizně zrealizována. 

KATEGORIE MEDIA & INSIGHT

Nejlepší využití multi-screeningu

V této kategorii budeme oceňovat kampaně, které byly navrženy tak, aby využily synergie plynoucí z použití více obrazovek na různých zařízeních. Kampaň musí prokázat kreativní a/nebo inovativní práci s médii, která vedla ke zvýšení dopadu kampaně, předání reklamního sdělení a poutavější prezentaci značky. Přihlášky v této kategorii by měly obsahovat kampaně, které zahrnují aktivitu na dvou nebo více obrazovkách /zařízeních (např. TV, mobilní telefon, počítač, digitální OOH, kinosál, obrazovky na místě prodeje…).

Nejlepší využití dat

Demonstrujte mediální strategii postavenou na využití dat, novým nebo netradičním způsobem, který vedl k efektivnímu oslovení spotřebitele či jedinečným poznatkům, které jste pak dále v kampani mohli využít. Soutěžit mohou všechny kampaně, které využily malá či velká data a aplikovali z nich získané poznatky.

Nejlepší využití real-time marketingu

Přihlášky v této kategorii musí ukázat, jak značka dokázala oslovit své zákazníky na základě informací v reálném čase a jakým způsobem s takovými informacemi pracovala. Rozsah přihlášených prací může zahrnovat marketingovou automatizaci, reakce na aktuální zprávy, trendy nebo události; on-time práce se zákazníky či využití živých událostí.

Nejlepší využití influencera

Hledáme strategie, které dokázaly nejlépe využít potenciál jedné či více vlivných osob (influencerů) netradičním či inovativním způsobem, a tak pozitivně ovlivnit vnímání cílové skupiny či výsledky značky/produktu. Za influencera je považována jakákoli osoba, která je schopna ovlivňovat vnímání či chování konzumentů ke značce. Kampaň může být na osobnosti postavena celá, nebo může být využit jen pro určitou její část či zapojen v reálném čase v závislosti na okolnostech.

Nejlepší využití engagementu

V této kategorii hledáme kampaně, které mohou prokázat úspěšné zapojení spotřebitelů inovativním a/nebo kreativním způsobem, a demonstrovat, jak takové zapojení vedlo k podpoře značky/produktu a naplnění cílů kampaně. Kampaň může být realizována v jakémkoli médiu či prostřednictvím jakéhokoli komunikačního kanálu.

Nejlepší lokální exekuce globální kampaně

Bude hodnocen kreativní a/nebo inovativní mediální přístup při realizaci globální kampaně v lokálních podmínkách a jeho dopad na místního zákazníka. Hledáme globální kampaně nebo značky, která vhodně přizpůsobily komunikaci lokálním poměrům tak, že reagovaly na místní situaci nebo její specifika.

SPECIÁLNÍ KATEGORIE

Nejodvážnější počin

V prostředí, které stále více nutí sázet na jistotu, oceňujeme autory, kteří byli odvážní a zvolili inovativní přístup nebo neprozkoumané řešení i za cenu rizika neúspěchu.

TERMÍNY

UDÁLOST TERMÍN 2019
Vyhlášení soutěže 29.5. 2019
Uzávěrka přihlášek 21.7. 2019
I. kolo hodnocení 1.8. - 9.9. 2019
Vyhlášení shortlistu 12.9. 2019
Galavečer 24.10. 2019

CHCI SOUTĚŽIT

Uzávěrka přihlášek do 14. ročníku soutěže bude v pátek 21.7. o půlnoci.

Přihlašovat je možné kampaně realizované na českém a slovenském trhu v období od 1. 1. 2018 do 30. 6. 2019.

CENY PŘIHLÁŠEK

INDIVIDUÁLNÍ PŘIHLÁŠKA
11 990,- Kč bez DPH

Poplatek za jednu přihlášku.

FLEMA BALÍČEK 5
35 000,- Kč bez DPH

V BALÍČKU ZÍSKÁTE:

  • až 5 přihlášek do soutěže FLEMA (v celkové hodnotě 59 950 Kč)
  • slevu 30% na další přihlášky do soutěže
  • 4 vstupenky na Galavečer FLEMA Media Awards spojený s vyhlášením vítězů, který se koná 24.10. v Praze (v celkové hodnotě 7 600 Kč)

 

Celková hodnota balíčku je 67 550 Kč

FLEMA BALÍČEK 8
50 000,- Kč bez DPH

V BALÍČKU ZÍSKÁTE:

  • až 8 přihlášek do soutěže FLEMA (v celkové hodnotě 95 920 Kč)
  • slevu 30% na další přihlášky do soutěže
  • 8 vstupenek na Galavečer FLEMA Media Awards spojený s vyhlášením vítězů, který se koná 24.10. v Praze (v celkové hodnotě 9 900 Kč)

 

Celková hodnota balíčku je 105 820 Kč

PARTNEŘI

Bigmedia

BigMedia je největším poskytovatelem venkovní reklamy v České republice.
OOH – největší výběr venkovních reklamních ploch
DOOH – největší síť prémiových LED obrazovek
TRANSPORT – tramvaje, autobusy, vlaky, nádraží

HyperCube

Unikátní a originální projekt velkoplošných reklamních ploch. Je nepřehlédnutelný a rozhodně ho neminete bez povšimnutí. Hypercube je přenosný, může být umístěn téměř kdekoli, ale vždy přesně tam, kde je potřeba.

NIELSEN ADMOSPHERE

Jsme výzkumná agentura s širokým portfoliem produktů a služeb v oblasti marketingových a mediálních výzkumů, analýz a zpracování dat. Nabízíme komplexní výzkumný servis se zázemím mezinárodní výzkumné společnosti Nielsen.

GolfDigest C&S

Co hrát, kde hrát, jak hrát. Licence nejprodávanějšího sportovního časopisu na světě již 15 let v České republice a na Slovensku.

Mediální partner

Mediální partner
MediaGuru

Mediaguru
je zpravodajským webem o médiích, reklamě a marketingu. Je určen lidem pracujícím v médiích na všech úrovních řízení, marketingovým manažerům, reklamním, mediálním a PR agenturám, ale i široké veřejnosti, zajímající se o média a reklamu.

Pořádá

Flemedia
 
Pauza
Používáním tohoto webu souhlasíte s využíváním cookies na těchto stránkách. Více informací ZDE. Rozumím