FLEMA Media Awards

je jediná soutěž v Česku a na Slovensku zaměřená na mediální kampaně a využití jednotlivých mediatypů. Díky tomu umožňuje srovnání úrovně mediálního plánování a inovativních komunikačních strategií v obou zemích.

Flema oceňuje

nejlepší mediální kampaně a kreativní využití médií v Česku a na Slovensku. Je to první soutěž, která zároveň oceňuje přihlašovatel i zadavatele.

Flema inspiruje

odborníky z agentur, médií i stran zadavatelů ke kreativním, inovativním a netradičním řešením komunikačních strategií jejich značek.

Flema přitahuje

ty, kteří se nezajímají jen o výše slev a bonusů, ale uvědomují si, že kvalita mediálních řešení nabývá čím dál většího významu pro úspěšnost komunikace značek.

FLEMA Media Awards

Komu je soutěž určena?

Všem, kdo se podílí na tvorbě, plánování a realizaci reklamních kampaní.

Agentury mohou ukázat svou schopnost vytvářet a realizovat komunikační strategie, které jdou mimo hranice běžných postupů a přinášejí prokazatelnou výhodu pro jejich klienty.

Média mohou demonstrovat schopnosti svého mediatypu nabídnout neotřelá řešení, která přinášejí inzerentům kvalitnější oslovení potenciálních zákazníků.

Zadavatelé v soutěži nenacházejí jen inspiraci pro svou práci, ale prostor k prezentaci svých kampaní. FLEMA je oceňuje za realizaci odvážných a inovativních řešení.

Vítěz posledního ročníku FLEMA Media Awards

Soutěžní kategorie

Soutěžní kategorie dle mediatypu

V těchto kategoriích se posuzuje, jak se podařilo využít daný mediatyp v kampani a jak zvolené řešení přispělo k naplnění zadání kampaně.

Průřezové kategorie

Přihlášky v těchto kategoriích musí ukázat využití alespoň 2 různých typů médií v dané kampani. Posuzuje se, jak se podařilo vybrané mediatypy propojit, a jak se vzájemně podporují a doplňují ve schopnosti předat zamýšlený vzkaz.

Termíny

Událost Termíny 2017
Otevření registrací 1. 6. 2017
Uzávěrka přihlášek 21. 7. 2017
I. porota 1. 8. - 8. 9. 2017
Vyhlášení shortlistu 19. 9. 2017
Vyhlášení soutěže - galavečer 2. 11. 2017

 

 

Podmínky pro přihlášení kampaně do soutěže 2018

Přihlášky do letošního ročníku jsou zatím uzavřeny.
 
Ale již nyní můžete sbírat podklady k realizovaným kampaním!
Přihlašovat bude možné kampaně, které byly realizovány na českém nebo slovenském trhu v období od 1. 1. 2017 do 30. 6. 2018.
 

/uploaded_files/files/Kriteria-hodnoceni-FLEMA.pdf

Partneři

Adstream
Adstream

Adstream je přední globální digitální distribuční společnost se zkušeností téměř 15 let na celé řadě světových trhů.
Ze svých  37 poboček ve 25 zemích obsluhuje na 5 000 klientů a dodává jejich spoty do více než 110 zemí světa. V České republice působíme od ledna 2014.

navštívit

BIG PLAN
BIG PLAN

PLÁNUJTE A VYHODNOCUJTE SVÉ OOH KAMPANĚ TAK, JAKO NIKDY PŘEDTÍM
BigPlan od BigMedia čerpá big data z pohybu, chování a zájmu 4 milionů uživatelů mobilní sítě O2. To umožňuje jejich přesné rozdělení do vybraných cílových skupin a pro BigPlan už je pak snadné sestavit OOH kampaně přesně zacílené přesně na požadovanou CS  klienta.

navštívit

HyperCube
HyperCube

Unikátní a originální projekt velkoplošných reklamních ploch. Je nepřehlédnutelný a rozhodně ho neminete bez povšimnutí. Hypercube je přenosný, může být umístěn téměř kdekoli, ale vždy přesně tam, kde je potřeba.

navštívit

Nielsen Admosphere
Nielsen Admosphere

Jsme výzkumná agentura s širokým portfoliem produktů a služeb v oblasti marketingových a mediálních výzkumů, analýz a zpracování dat. Nabízíme komplexní výzkumný servis se zázemím mezinárodní výzkumné společnosti Nielsen.

navštívit
Marks and Spencer
Marks and Spencer

Marks and Spencer, tradiční britský maloobchodní řetězec,  nabízí vysoce kvalitní stylovou módu, kosmetiku a inovativní potraviny. Chápeme význam kvality, hodnoty, služby, inovace a důvěry a tyto principy ctíme ve všem, co děláme.

navštívit

Mediální partner
Mediální partner

Mediaguru
je zpravodajským webem o médiích, reklamě a marketingu. Je určen lidem pracujícím v médiích na všech úrovních řízení, marketingovým manažerům, reklamním, mediálním a PR agenturám, ale i široké veřejnosti, zajímající se o média a reklamu.

navštívit

Pořádá