FLEMA Media Awards

je jediná soutěž v Česku a na Slovensku zaměřená na mediální kampaně a využití jednotlivých mediatypů. Díky tomu umožňuje srovnání úrovně mediálního plánování a inovativních komunikačních strategií v obou zemích.

Flema oceňuje

nejlepší mediální kampaně a kreativní využití médií v Česku a na Slovensku. Je to první soutěž, která zároveň oceňuje přihlašovatel i zadavatele.

Flema inspiruje

odborníky z agentur, médií i stran zadavatelů ke kreativním, inovativním a netradičním řešením komunikačních strategií jejich značek.

Flema přitahuje

ty, kteří se nezajímají jen o výše slev a bonusů, ale uvědomují si, že kvalita mediálních řešení nabývá čím dál většího významu pro úspěšnost komunikace značek.

FLEMA Media Awards

Komu je soutěž určena?

Všem, kdo se podílí na tvorbě, plánování a realizaci reklamních kampaní.

Agentury mohou ukázat svou schopnost vytvářet a realizovat komunikační strategie, které jdou mimo hranice běžných postupů a přinášejí prokazatelnou výhodu pro jejich klienty.

Média mohou demonstrovat schopnosti svého mediatypu nabídnout neotřelá řešení, která přinášejí inzerentům kvalitnější oslovení potenciálních zákazníků.

Zadavatelé v soutěži nenacházejí jen inspiraci pro svou práci, ale prostor k prezentaci svých kampaní. FLEMA je oceňuje za realizaci odvážných a inovativních řešení.

Vítěz posledního ročníku FLEMA Media Awards

Soutěžní kategorie

KATEGORIE DLE MEDIA TYPU

 

 

PRŮŘEZOVÉ KATEGORIE

 

 

KATEGORIE MEDIA & INSIGHT

 

 

SPECIÁLNÍ KATEGORIE

Termíny

Událost Termíny 2018
Otevření registrací 11. 6. 2018
Uzávěrka přihlášek 27. 7. 2018 24:00h
I. porota 1. 8. - 9. 9. 2018
Vyhlášení shortlistu 19. 9. 2018
Vyhlášení vítězů říjen 2018

Chci soutěžit

Přihlášky do letošního 13. ročníku jsou uzavřeny.
 
Systém je nyní až do 9. září 2018 otevřený pro porotu.
Ale nezoufejte - už teď je ta správná chvíle pro inspiraci a sběr podkladů pro příští 14. ročník.
Přihlašovat bude možné kampaně, které byly realizovány na českém nebo slovenském trhu v období od 1. 1. 2018 do 30. 6. 2019.
 

Ceny přihlášek

INDIVIDUÁLNÍ PŘIHLÁŠKA
11.990,- Kč bez DPH

Vstupní poplatek za jednu přihlášku.

 

FLEMA BALÍČEK 5
35.000,- Kč bez DPH
OBJEDNAT BALÍČEK

V BALÍČKU ZÍSKÁTE:

  • až 5 přihlášek do soutěže FLEMA
    (v celkové hodnotě 59 950 Kč)
  • 2 vstupenky na konferenci FLEMA věnovanou inovativnímu využití médií a efektivitě v mediálním plánování, která se koná 4. 10. 2018 (v celkové hodnotě 15 800 Kč)
  • slevu 30 % na další přihlášky do soutěže
  • slevu 20 % na další vstupenky na konferenci FLEMA.

 

Celková hodnota balíčku je 75 300 Kč

FLEMA BALÍČEK 8
50.000,- Kč bez DPH
OBJEDNAT BALÍČEK

V BALÍČKU ZÍSKÁTE:

  • až 8 přihlášek do soutěže FLEMA
    (v celkové hodnotě 95 920 Kč)
  • 4 vstupenky na konferenci FLEMA věnovanou inovativnímu využití médií a efektivitě v mediálním plánování, která se koná 4. 10. 2018 (v celkové hodnotě 31 600 Kč)
  • slevu 30 % na další přihlášky do soutěže
  • slevu 20 % na další vstupenky na konferenci FLEMA.

 

Celková hodnota balíčku je 127 520 Kč

 

Partneři

BIG PLAN
BIG PLAN

PLÁNUJTE A VYHODNOCUJTE SVÉ OOH KAMPANĚ TAK, JAKO NIKDY PŘEDTÍM
BigPlan od BigMedia čerpá big data z pohybu, chování a zájmu 4 milionů uživatelů mobilní sítě O2. To umožňuje jejich přesné rozdělení do vybraných cílových skupin a pro BigPlan už je pak snadné sestavit OOH kampaně přesně zacílené přesně na požadovanou CS  klienta.

navštívit

HyperCube
HyperCube

Unikátní a originální projekt velkoplošných reklamních ploch. Je nepřehlédnutelný a rozhodně ho neminete bez povšimnutí. Hypercube je přenosný, může být umístěn téměř kdekoli, ale vždy přesně tam, kde je potřeba.

navštívit

Nielsen Admosphere
Nielsen Admosphere

Jsme výzkumná agentura s širokým portfoliem produktů a služeb v oblasti marketingových a mediálních výzkumů, analýz a zpracování dat. Nabízíme komplexní výzkumný servis se zázemím mezinárodní výzkumné společnosti Nielsen.

navštívit
Mediální partner
Mediální partner

Mediaguru
je zpravodajským webem o médiích, reklamě a marketingu. Je určen lidem pracujícím v médiích na všech úrovních řízení, marketingovým manažerům, reklamním, mediálním a PR agenturám, ale i široké veřejnosti, zajímající se o média a reklamu.

navštívit

Pořádá