FLEMA-modry pruh
FLEMA-sit_zprava
14. ročník
FLEMA MEDIA CONFERENCE

Informace,
které rozhodují

26.9. 2019

FLEMA Media Conference 2019

Zaměření konference

Konference FLEMA se zaměřuje na trendy v oblasti tvorby komunikačních strategií a jejich mediálního plánování.

 

Program nabízí praktické tipy, rady a návody, které účastníkům umožní zefektivnit své investice do médií a zároveň dělat zajímavější kampaně.

 

Kombinuje názory a zkušenosti mezinárodních vystupujících se znalostmi našich nejlepších expertů, seznamuje s aktuálními trendy na lokálních trzích i v zahraničí a reflektuje aktuálních události na domácí scéně.

Komu je konference určena

Konference je určena všem těm, kteří se ve své práci zabývají tvorbou mediálních strategií a rozhodují o mediálních investicích.

 

Pokud se nezajímáte jen o výše slev a bonusů a uvědomujete si, že pro úspěšnost komunikace značek je nezbytná i kvalita mediálního řešení, je FLEMA konference právě pro Vás.

Flema podněcuje

Jejím cílem je podněcovat marketéry ke kreativnímu, inovativnímu a netradičnímu přístupu při tvorbě komunikačních strategií svých značek.

Flema inspiruje

Zejména zadavatelům přináší inspiraci a praktické rady, jak efektivněji řídit své investice, a posiluje jejich odvahu nacházet inovativnější řešení, která fungují.

REGISTRACE & CENY VSTUPENEK

ZÁKLADNÍ CENA

2 990,- Kč bez DPH

REGISTROVAT

Celodenní vstup na konferenci pro jednu osobu.

SKUPINOVÁ CENA

 

Základní cena vstupenky na konference je díky podpoře našich partnerů velice příznivá, proto další slevy nejsou poskytovány.

FAQ

Jak se registrovat na konferenci

  • Vyplňte prosím registrační formulář: Vaše osobní údaje a údaje o Vaší firmě v úvodní části registrace „Přihlašující osoba“ budou použity pro fakturační účely.
    Tato osoba je pouze kontaktní a NENÍ registrovaná na konferenci.
  • Poté registrujte jednotlivé účastníky - vyplňte kontaktní údaje ke každému z nich.
  • Po odeslání Vaší registrace obdržíte e-mailem automatické potvrzení, že systém Vaši registraci zaevidoval, a zároveň budou informováni všichni registrovaní účastníci.
  • Do 7 pracovních dnů vám bude e-mailem zaslána zálohová faktura. Tímto okamžikem se registrace pro účastníka stává ZÁVAZNOU.
  • V případě registrace 3 dny a méně před konáním konference je třeba prokázat úhradu účastnického poplatku předložením písemného potvrzení o provedení úhrady u registračního pultu na konferenci.
  • Účastnický poplatek musí být uhrazen do data stanoveného v zálohové faktuře.
  • Částka účastnického poplatku je fakturována v Kč. Při platbě v jiné měně je přepočtena dle denního aktuálního kurzu.
  • Účastnický poplatek je možné platit pouze bankovním převodem.
  • Dostavte se, prosím, na konferenci v dostatečném předstihu před zahájením programu.
  • U registračního pultu obdržíte konferenční visačku, případně další materiály.
  • Při neúčasti na konferenci bez písemného zrušení registrace bude účtován storno  poplatek ve výši 100 % ceny – o možnosti zrušení registrace více naleznete ve STORNO PODMÍNKÁCH.
  • Registrace účastníků konference se uzavírá ve středu 25. září 2019 v 16 hodin.

Storno podmínky

  • Účast na konferenci může být zrušena pouze samotným účastníkem nebo registrační osobou, a to písemně anebo e-mailem.
  • Při zrušení registrace do 10ti dnů před konáním konference včetně nejsou účtovány žádné storno poplatky, po tomto termínu bude účtován poplatek ve výši 25% ceny.
    Pokud dojde ke zrušení registrace až v den před konáním konference, bude účtován storno poplatek ve výši 50% ceny.
  • Při zrušení registrace v den konání konference nebo při neúčasti na konferenci bez zrušení registrace bude účtován storno poplatek ve výši 100% ceny.

 

Co není zahrnuto v konferenčním vstupu

  • Vstup na konferenci zahrnuje:
         - Konferenční materiály
         - Stravování a občerstvení specifikované v programu konference
  •  Konferenční poplatek nezahrnuje:
         - Náklady na parkování či ubytování

MÍSTO KONÁNÍ

Konferenční sál Aureole
  • Erbia Congress Centrum
  • City Tower, 27. patro
  • Hvězdova 1716
  • Praha 4 – Pankrác

    metro C, stanice Pankrác
    budova Raiffeisenbank.

Partneři

Bigmedia

PLÁNUJTE A VYHODNOCUJTE SVÉ OOH KAMPANĚ TAK, JAKO NIKDY PŘEDTÍM
BigPlan od BigMedia čerpá big data z pohybu, chování a zájmu 4 milionů uživatelů mobilní sítě O2. To umožňuje jejich přesné rozdělení do vybraných cílových skupin a pro BigPlan už je pak snadné sestavit OOH kampaně přesně zacílené přesně na požadovanou CS  klienta.

HyperCube

Unikátní a originální projekt velkoplošných reklamních ploch. Je nepřehlédnutelný a rozhodně ho neminete bez povšimnutí. Hypercube je přenosný, může být umístěn téměř kdekoli, ale vždy přesně tam, kde je potřeba.

NIELSEN ADMOSPHERE

Jsme výzkumná agentura s širokým portfoliem produktů a služeb v oblasti marketingových a mediálních výzkumů, analýz a zpracování dat. Nabízíme komplexní výzkumný servis se zázemím mezinárodní výzkumné společnosti Nielsen.

GolfDigest C&S

Co hrát, kde hrát, jak hrát. Licence nejprodávanějšího sportovního časopisu na světě již 15 let v České republice a na Slovensku.

Mediální partner

Mediální partner
MediaGuru

Mediaguru
je zpravodajským webem o médiích, reklamě a marketingu. Je určen lidem pracujícím v médiích na všech úrovních řízení, marketingovým manažerům, reklamním, mediálním a PR agenturám, ale i široké veřejnosti, zajímající se o média a reklamu.

Používáním tohoto webu souhlasíte s využíváním cookies na těchto stránkách. Více informací ZDE. Rozumím