FLEMA Media Awards
je jediná soutěž v Česku a na Slovensku zaměřená na mediální kampaně a využití jednotlivých mediatypů. Díky tomu umožňuje srovnání úrovně mediálního plánování a inovativních komunikačních strategií v obou zemích.
FLEMA Media Awards
Komu je soutěž určena?
Všem, kdo se podílí na tvorbě, plánování a realizaci reklamních kampaní.
Agentury mohou ukázat svou schopnost vytvářet a realizovat komunikační strategie, které jdou mimo hranice běžných postupů a přinášejí prokazatelnou výhodu pro jejich klienty.
Média mohou demonstrovat schopnosti svého mediatypu nabídnout neotřelá řešení, která přinášejí inzerentům kvalitnější oslovení potenciálních zákazníků.
Zadavatelé v soutěži nenacházejí jen inspiraci pro svou práci, ale i prostor k prezentaci svých kampaní. FLEMA je oceňuje za realizaci odvážných a inovativních řešení.


KATEGORIE DLE MEDIATYPU
Nejlepší využití televize
Strategie a nápady, které dokázaly využít silných stránek televize jako tradičního mediatypu inovativním způsobem, a zároveň tím přinesly inzerované značce/produktu výhodu na trhu. Je klíčové prokázat, jak tento mediatyp pomohl doručit prezentované výsledky.
Nejlepší využití tisku
Kampaň realizovaná v tištěných médiích (noviny, časopisy, tištěné přílohy či firemní časopisy apod.). Posuzuje se inovativní využití tištěného média a jedinečnost oslovení cílové skupiny v rámci tohoto mediatypu.
Nejlepší využití rádia
Inovativní oslovení či zapojení cílové skupiny prostřednictvím jakékoli audio platformy. Je klíčové prokázat, jak tento mediatyp pomohl doručit prezentované výsledky.
Nejlepší využití Out Of Home
Kampaň realizovaná na standardních venkovních nosičích i netradičních plochách, v kinech, využívající ambientní média či venkovní prostor v neobvyklém pojetí, a to i v rámci pořádání venkovní akce. Je klíčové prokázat, jak tento mediatyp pomohl doručit prezentované výsledky
Nejlepší využití digitálních médií
Kampaně můžou zahrnovat práci s webovými stránkami, vyhledávače, bannerovou reklamu, mobilní aplikace, instant messaging, hry, augmentovanou a virtuální realitu, využití sociálních médií, blogů či použití zcela nové technologie v digitálním prostředí. Strategie, které k úspěchu kampaně využily sílu digitálních médií inovativním způsobem.

KATEGORIE MEDIA & INSIGHT
Nejlepší využití dat
Mediální strategie postavená na využití malých či velkých dat nebo marketingové automatizace, která vedla k efektivnímu oslovení zákazníka či jedinečným poznatkům, které byly dále v kampani využity.
Nejlepší využití real-time marketingu
Jak značka dokázala oslovit své zákazníky na základě informací v reálném čase a jakým způsobem s takovými informacemi pracovala. Přihlášené práce můžou zahrnovat například reakce na aktuální zprávy, trendy nebo využití živých události.
Nejlepší využití influencera
Strategie, které dokázaly nejlépe využít potenciál jedné či více vlivných osobností (influencerů) inovativním způsobem, a tak pozitivně ovlivnit vnímání cílové skupiny či výsledky značky/produktu. Za influencera je považována jakákoli osoba, která je schopna ovlivňovat vnímání či chování konzumentů ke značce. Kampaň může být na osobnosti postavena celá, nebo může být influencer využit jen pro určitou její část či zapojen v reálném čase v závislosti na okolnostech.
Nejlepší zapojení zákazníka
Kampaně, které mohou prokázat úspěšné zapojení zákazníků, demonstrovat, jak takové zapojení vedlo k podpoře značky/produktu a naplnění cílů kampaně. Kampaň může být realizována v jakémkoli médiu či prostřednictvím jakéhokoli komunikačního kanálu.

PRŮŘEZOVÉ KATEGORIE
Nejlepší komerční kampaň
Komerční kampaně, které nabízejí silnou srozumitelnou a inovativní nosnou myšlenku, která je pak brilantně rozvedena v relevantní mediální strategii. Taková strategie naplňuje cíle kampaně, oslovuje žádanou cílovou skupinu a přináší očekávané výsledky.
Nejlepší nekomerční kampaň
Nekomerční kampaně, které nabízejí silnou srozumitelnou a inovativní nosnou myšlenku, která je pak brilantně rozvedena v relevantní mediální strategii. Taková strategie naplňuje cíle kampaně, oslovuje žádanou cílovou skupinu a přináší očekávané výsledky.

SPECIÁLNÍ KATEGORIE
Nejodvážnější počin
V prostředí, které stále více nutí sázet na jistotu, oceňujeme autory, kteří byli odvážní a zvolili inovativní přístup nebo neprozkoumané řešení i za cenu rizika neúspěchu.
UDÁLOST |
TERMÍN |
---|---|
Vyhlášení soutěže |
15.2. 2023 |
Včasná uzávěrka přihlášek březen Včasná uzávěrka přihlášek duben Včasná uzávěrka přihlášek květen Uzávěrka přihlášek řádná |
31.3. 2023 30.4. 2023 31.5. 2023 16.7. 2023 |
I. kolo hodnocení |
27.7. - 4.9. 2023 |
Shortlist |
13.9. 2023 |
Vyhlášení výsledků |
19.10. 2023 |
Do 18. ročníku soutěže bude možné od 15.2. do 16.7. 2023 přihlásit práce, které byly on-air v období od 1.1. 2022 do 30.6. 2023, přes soutěžní aplikaci awards.flema.cz.
Poplatek za jednu včasně kompletně podanou přihlášku
Poplatek za jednu včasně kompletně podanou přihlášku
Poplatek za jednu včasně kompletně podanou přihlášku
Poplatek za jednu kompletní přihlášku v řádném termínu
V BALÍČKU ZÍSKÁTE:
- 5 přihlášek do soutěže FLEMA
- slevu 30% na další přihlášky do soutěže
- 5 vstupenek na Galavečer FLEMA Media Awards spojený s vyhlášením vítězů, který se koná 20.10. v Praze
Celková hodnota balíčku je 94 000 Kč + DPH
V BALÍČKU ZÍSKÁTE:
- 8 přihlášek do soutěže FLEMA
- slevu 30% na další přihlášky do soutěže
- 9 vstupenek na Galavečer FLEMA Media Awards spojený s vyhlášením vítězů, který se koná 20.10. v Praze
Celková hodnota balíčku je 145 100 Kč + DPH

Co hrát, kde hrát, jak hrát. Licence nejprodávanějšího sportovního časopisu na světě již 15 let v České republice a na Slovensku.

Jsme výzkumná agentura s širokým portfoliem produktů a služeb v oblasti marketingových a mediálních výzkumů, analýz a zpracování dat. Nabízíme komplexní výzkumný servis se zázemím mezinárodní výzkumné společnosti Nielsen.
Mediální partner

Mediaguru
je zpravodajským webem o médiích, reklamě a marketingu. Je určen lidem pracujícím v médiích na všech úrovních řízení, marketingovým manažerům, reklamním, mediálním a PR agenturám, ale i široké veřejnosti, zajímající se o média a reklamu.
Pořádá
