Program

FLEMA Media Conference
Program konference sleduje trendy v oblasti tvorby komunikačních strategií a přináší praktické tipy a rady pro efektivní mediální plánování.

Témata konference
Registrace účastníků
  • -
Zahájení konference
Zdeněk Hašek
Marketingový konzultant
  • -
Jak dopadla vaše poslední kampaň na internetu, aneb jak se nespokojit s klikem

Velká část kampaní na internetu je realizovaná za účelem zvýšení povědomí o značce, produktu nebo službě. Tento typ marketingových cílů je následně nejčastěji převáděn do komunikačních cílů plánováním kampaní na zásah v cílové skupině při určité frekvenci. První otázka, kterou bychom si měli při vyhodnocování kampaní pokládat, by měla být: “Viděli ji?” Přesto stále v drtivé většině případů vidíme v reportech informace o počtu kliků.

V prezentaci se dozvíte jak změnit plánování a vyhodnocování vašich kampaní a zvýšit tak efektivitu v desítkách procent.
 

Daniel Mansour
Partner
|
FLEMEDIA s.r.o.
  • -
Efektivita digitálních kampaní - Lego case study

Krátká exkurze vás provede uvažováním globálního inzerenta: je lepší co nejmasivnější zásah cílové skupiny nebo raději minimalizovat podíl impresí, které jdou mimo cílovku? Co zkoumat při brandliftu, když všeobecné povědomí o mé značce je tak vysoké, že už vlastně nemá kam růst? A jak získat maximum z měření, které umí proniknout i do „walled gardens“ globálních online gigantů? Společné vystoupení LEGO a Nielsen Admosphere zve k inspiraci všechny, kdo jsou nebo kdo mají v plánu stát se světově známou značkou.

Ondřej Matula
Senior Client Business Partner
|
Nielsen Admosphere, a.s.
Jan Jirsa
Regional Digital Marketing Director
|
Lego Group
  • -
Balanced is the New Wild

7 deadly tensions in Marketing nad Media from experience. How today we need to be calm if we want to be taken seriously at the top table in business.

Grant McKenzie
Regional Marketing Director
|
Asahi Breweries Europe Group
  • -
Is Creativity Back? Challengers Create the Future

If you want your company to lead the market you better decide if your purpose and creativity is well aligned to consumer needs. Daniel, a newcomer in the Media landscape with 20 years of experience in creative& strategic companies will take you some  practical advices for advertisers to implement in their daily work routines.

Daniel Fernandéz
Head of Strategy and Innovation
|
PHD Spain
  • -
Učení, mučení. Aneb jak se (m)učí markeťáci.

V marketingu se na rozdíl od medicíny nedělají atestace, a díky blbé kampani pravděpodobně nikdo neumře (leda nudou). A dobrou (špatnou) kampaň dost možná ani nikdo nepozná. Ale přesto, dají se dobré kampaně naučit? A jak vůbec poznáme, že je děláme líp než ostatní, anebo líp než jsme je dělali posledně?
Tomáš Brych, spolutvůrce kampaní AirBank nebo E.ON nám poradí jak poznat, co jsme se už naučili, jak se nám to povedlo, a co a jak bychom se ještě učit měli.
 

Tomáš Brych
Vedoucí oddělení marketingové komunikace
|
E.ON
  • -
Transparent Media Buying in a Digital Age

In 2016 the ANA released an Independent Study of Media Transparency in the U.S. Advertising Industry. While this report documented pervasive non-transparent business practices in the U.S., the impact of these findings were felt worldwide, and in particular with advertisers who invested media budget in digital, where getting transparency was proving to be a challenge for many. 
In the three years since the ground-breaking report, advertisers have proactively driven the transparency agenda in order to get a better understanding of how their media budget is being spent and how each dollar is allocated to the supply chain.  
In our session we will share some of the issues that advertisers should be aware of in the digital space, that prevent transparency from being realised, as well as best practice approaches to creating trust in the agency / advertiser relationship through verification.
 

Stephen Broderick
CEO of FirmDecisions
and Global Commercial Director in Ebiquity Plc.
  • -
Co byste měli vědět (a nevíte) o TV kampani

Jak se rozhodujete, zda návrh agentury přijmout či odmítnout? Jak víte, že všechno proběhlo, jak mělo? K čemu vám slouží post-buy analýza? Kdy hodnotíte TV kampaň jako úspěšnou? Tyto i další otázky si nejen položíme, ale i zodpovíme, a navíc i nahlédneme do tajů TV metrového projektu a dat, která vás možná překvapí.

Hynek Cimoradský
Managing Partner
|
FLEMEDIA s.r.o.
  • -
Zakončení konference, oběd a networking
  • -
Používáním tohoto webu souhlasíte s využíváním cookies na těchto stránkách. Více informací ZDE. Rozumím