Program

FLEMA Media Conference
Program konference sleduje trendy v oblasti tvorby komunikačních strategií a přináší praktické tipy a rady pro efektivní mediální plánování.

Jednotlivá témata budou zveřejňována průběžně.

Témata konference
Transparent Media Buying in a Digital Age

In 2016 the ANA released an Independent Study of Media Transparency in the U.S. Advertising Industry. While this report documented pervasive non-transparent business practices in the U.S., the impact of these findings were felt worldwide, and in particular with advertisers who invested media budget in digital, where getting transparency was proving to be a challenge for many. 
In the three years since the ground-breaking report, advertisers have proactively driven the transparency agenda in order to get a better understanding of how their media budget is being spent and how each dollar is allocated to the supply chain.  
In our session we will share some of the issues that advertisers should be aware of in the digital space, that prevent transparency from being realised, as well as best practice approaches to creating trust in the agency / advertiser relationship through verification.
 

Stephen Broderick
CEO of FirmDecisions
and Global Commercial Director in Ebiquity Plc.
Efektivita digitálních kampaní - Lego case study

Krátká exkurze vás provede uvažováním globálního inzerenta: je lepší co nejmasivnější zásah cílové skupiny nebo raději minimalizovat podíl impresí, které jdou mimo cílovku? Co zkoumat při brandliftu, když všeobecné povědomí o mé značce je tak vysoké, že už vlastně nemá kam růst? A jak získat maximum z měření, které umí proniknout i do „walled gardens“ globálních online gigantů? Společné vystoupení LEGO a Nielsen Admosphere zve k inspiraci všechny, kdo jsou nebo kdo mají v plánu stát se světově známou značkou.

Ondřej Matula
Senior Client Business Partner
|
Nielsen Admosphere, a.s.
Zdeněk Fogl
Digital Marketing Manager
|
Lego Group
Je důležitější fantazie nebo znalosti, aneb člověk nemusí každou zkušenost získat sám

V marketingu se na rozdíl od medicíny nedělají atestace, a díky blbé kampani pravděpodobně nikdo neumře (leda nudou). A dobrou (špatnou) kampaň dost možná ani nikdo nepozná. Ale přesto, dají se dobré kampaně naučit? A jak vůbec poznáme, že je děláme líp než ostatní, anebo líp než jsme je dělali posledně?
Tomáš Brych, spolutvůrce kampaní AirBank nebo E.ON nám poradí jak poznat, co jsme se už naučili, jak se nám to povedlo, a co a jak bychom se ještě učit měli.
 

Tomáš Brych
Vedoucí oddělení marketingové komunikace
|
E.ON
Používáním tohoto webu souhlasíte s využíváním cookies na těchto stránkách. Více informací ZDE. Rozumím