Zaměření konference
Konference FLEMA se zaměřuje na trendy v oblasti tvorby komunikačních strategií a jejich mediálního plánování.
Program nabízí praktické tipy, rady a návody, které účastníkům umožní zefektivnit své investice do médií a zároveň dělat zajímavější kampaně.
Kombinuje názory a zkušenosti mezinárodních vystupujících se znalostmi našich nejlepších expertů, seznamuje s aktuálními trendy na lokálních trzích i v zahraničí a reflektuje aktuálních události na domácí scéně.

Komu je konference určena
Konference je určena všem těm, kteří se ve své práci zabývají tvorbou mediálních strategií a rozhodují o mediálních investicích.
Pokud se nezajímáte jen o výše slev a bonusů a uvědomujete si, že pro úspěšnost komunikace značek je nezbytná i kvalita mediálního řešení, je FLEMA konference právě pro Vás.
Flema podněcuje
Jejím cílem je podněcovat marketéry ke kreativnímu, inovativnímu a netradičnímu přístupu při tvorbě komunikačních strategií svých značek.
Flema inspiruje
Zejména zadavatelům přináší inspiraci a praktické rady, jak efektivněji řídit své investice, a posiluje jejich odvahu nacházet inovativnější řešení, která fungují.
Jak se registrovat na konferenci
- Vyplňte prosím registrační formulář: Vaše osobní údaje a údaje o Vaší firmě v úvodní části registrace „Přihlašující osoba“ budou použity pro fakturační účely.
Tato osoba je pouze kontaktní a NENÍ registrovaná na konferenci. - Poté registrujte jednotlivé účastníky - vyplňte kontaktní údaje ke každému z nich.
- Po odeslání Vaší registrace obdržíte e-mailem automatické potvrzení, že systém Vaši registraci zaevidoval, a zároveň budou informováni všichni registrovaní účastníci.
- Do 7 pracovních dnů vám bude e-mailem zaslána zálohová faktura. Tímto okamžikem se registrace pro účastníka stává ZÁVAZNOU.
- V případě registrace 3 dny a méně před konáním konference je třeba prokázat úhradu účastnického poplatku předložením písemného potvrzení o provedení úhrady u registračního pultu na konferenci.
- Účastnický poplatek musí být uhrazen do data stanoveného v zálohové faktuře.
- Částka účastnického poplatku je fakturována v Kč. Při platbě v jiné měně je přepočtena dle denního aktuálního kurzu.
- Účastnický poplatek je možné platit pouze bankovním převodem.
- Dostavte se, prosím, na konferenci v dostatečném předstihu před zahájením programu.
- U registračního pultu obdržíte konferenční visačku, případně další materiály.
- Při neúčasti na konferenci bez písemného zrušení registrace bude účtován storno poplatek ve výši 100 % ceny – o možnosti zrušení registrace více naleznete ve STORNO PODMÍNKÁCH.
- Registrace účastníků konference se uzavírá v pracovní den předcházející konferenci v 16 hodin.
Storno podmínky
- Účast na konferenci může být zrušena pouze samotným účastníkem nebo registrační osobou, a to písemně anebo e-mailem.
- Při zrušení registrace do 10ti dnů před konáním konference včetně nejsou účtovány žádné storno poplatky, po tomto termínu bude účtován poplatek ve výši 25% ceny.
Pokud dojde ke zrušení registrace až v den před konáním konference, bude účtován storno poplatek ve výši 50% ceny. - Při zrušení registrace v den konání konference nebo při neúčasti na konferenci bez zrušení registrace bude účtován storno poplatek ve výši 100% ceny.
Co není zahrnuto v konferenčním vstupu
- Konferenční poplatek nezahrnuje:
- Náklady na parkování či ubytování - Konferenční poplatek zahrnuje:
- Konferenční materiály
- Občerstvení specifikované v programu konference
Erbia Congress Centrum
- City Tower, 27. patro
- Hvězdova 1716
- Praha 4 – Pankrác
metro C, stanice Pankrác
budova Raiffeisenbank

Unikátní a originální projekt velkoplošných reklamních ploch. Je nepřehlédnutelný a rozhodně ho neminete bez povšimnutí. Hypercube je přenosný, může být umístěn téměř kdekoli, ale vždy přesně tam, kde je potřeba.

Jsme výzkumná agentura s širokým portfoliem produktů a služeb v oblasti marketingových a mediálních výzkumů, analýz a zpracování dat. Nabízíme komplexní výzkumný servis se zázemím mezinárodní výzkumné společnosti Nielsen.

Co hrát, kde hrát, jak hrát. Licence nejprodávanějšího sportovního časopisu na světě již 15 let v České republice a na Slovensku.
Mediální partner

Mediaguru
je zpravodajským webem o médiích, reklamě a marketingu. Je určen lidem pracujícím v médiích na všech úrovních řízení, marketingovým manažerům, reklamním, mediálním a PR agenturám, ale i široké veřejnosti, zajímající se o média a reklamu.