Program

 

Program konference sleduje trendy v oblasti tvorby komunikačních strategií a přináší praktické tipy a rady pro efektivní mediální plánování.

Na obsahu 2018 nyní usilovně pracujeme - nechte nám na sebe e-mail, ozveme se vám s novinkami.

 

Registrace účastníků
  • 8:15 - 9:00
Zahájení konference
  • 9:00-9:10
How good old radio stays surprisingly young

Some media have suffered from the digital age. Newspapers, once so strong in the tactical field, lost their power. Magazines faded away in the advertising landscape. Even TV had to struggle for life. But one media seemed to adapt perfectly in this digitally ruled world. Radio!
This year I had the privilege of being in the radio jury at the Cannes Lions Festival. And yes, there were well written scripts, beautifully produced commercials. But then, I discovered new uses of radio, new creative sound applications that took me by surprise. Those surprises, I will be happy to share with you.  

  • 9:30 - 10:20
1. přestávka & networking
  • 10:20 - 10:40
54 % reklamy na internetu není viditelné. No a co?

Roboti jako největší cílová skupina. Kolik živých lidí skutečně vidí váš inzerát a jakou mu věnují pozornost? Jak změřit kvalitu reklamy na internetu? Vadí vám, vaše inzerce na porno serverech aneb jak kontrolovat obsah stránek, kde inzerujete?

Daniel Mansour (MEC Head of Digital) vás seznámí se způsoby, jak změřit kvalitu vaší kampaně a přidá i pár tipů pro to, aby vaše kampaně byly viditelnější.

  • 10:40-11:30
Digital Ad Ratings – tržní standard pro měření digitální reklamy

56 % impresí nebylo viděno, 37 % impresí mine svoji cílovou skupinu. Transparentní měření skutečného zásahu online reklamy napříč platformami a zařízeními konečně v České republice.

  • 11:10-11:30
Jak vybrat digitální agenturu

Na co by se marketéři měli ptát? Co agentury slibují a co mohou garantovat? Dokáže jedna agentura zajistit vše? Není lepší spolupracovat s více subjekty?

Marketingoví manažeři permanentně řeší, jak vybrat toho nejlepšího partnera, a většinou selhávají. Aby se to nestalo i vám, o své zkušenosti se podělí špičkoví experti, jak na straně zadavatele, tak ze strany agentury.

  • 11:30-12:15
Oběd & networking
  • 12:15-13:35
Nic nevíš, šéfe!

Popusťte otěže svým juniorům a přestaňte se chovat, jako když jste snědli všechno moudro světa

Nenáviděný buzzword “millennials” dojde na přetřes i u nás. Nemáte to slovo rádi? Možná proto, že si o millenniálech myslíte, že to jsou ve skutečnosti jenom mladí lidé, co se snaží dělat zajímavějšími. Je to tak, ale oni jsou zároveň úplně jiní, než vy v jejich věku. Jádro pudla v marketingu k lidem pod 35 let netkví v tom, že by to taťkové a mamky neuměli na fejsbuku nebo instáči, ale v tom, že možná málo důvěřují mladším kolegům v tom, co na tuto generaci opravdu funguje.

Podíváme se, jak uchopit komunikaci s touto těžko oslovitelnou skupinou. Možná to nebude primárně o kanálech, které se my, taťkové a mamky nad čtyřicet, dříve nebo později naučíme chápat a nakupovat, ale o kreativě, postojích, využívání a opouštění trendů a o nutosti dokázat, jak naše značka rozumí i generacím Y a Z a dokáže být autentická a důvěryhodná.

Jednu z největších výzev práce v reklamním oboru, jak oslovit mladou cílovou skupinu, přijal consulting marketer Adam Ondráček. V panelové diskuzi mu pak s rozseknutím tohoto gordického uzlu pomůžou další zajímaví hosté, jejichž jména odhalíme již brzy.

  • 13:35-14:35
Jak měřit marketingové aktivity

Marketing se neustále vyvíjí a mění rychleji, než kdykoli předtím. Dokážete sledovat nové trendy a být efektivní, aniž byste přestali budovat značku?

Představíme nové přístupy a trendy v oblasti měření efektivity marketingových aktivit a ukážeme konkrétní vybrané metriky. Nebudou chybět ani příklady měřených kampaní značky Marks & Spencer.

  • 14:35-14:55
2. přestávka & networking
  • 14:55-15:15
Vybráno, nakoupeno, doručeno. Nebo???

Jak nakoupit kvalitní televizní kampaň a co vlastně kvalitu určuje? Jak funguje nákup TV časů a co televize ve skutečnosti prodávají? Dostávají zadavatelé zboží, které objednávají? Je možné optimalizovat TV kampaň? Názory, rady a tipy se zaručenou přidanou hodnotou.

TV panelová diskuse se zástupci agentury i zadavatelů.

  • 15:15-16:05
Kam kráčíš, červené tlačítko?

HbbTV v České republice – velký boom, nebo jen nafouklá bublina?

HbbTV v České republice zažívá velký rozvoj, a to v celoevropském měřítku. Lukáš Hnilička z Hybrid Company představí vývoj a současný stav této interaktivní platformy. Ukáže vám nejen přístupy, které fungují, ale i ty, kterým dává divák KO.

Kromě praktických tipů a užitečných rad se dozvíte, jak zafungovaly již realizované kampaně. Nebude chybět ani výhled do roku 2018 a na co je dobré se připravit.

  • 16:05-16:25
Ukončení konference
  • 16:25-16:30